dinsdag 17 januari 2012

20.000 foto's Sony DSC-H9


Sinds 10 augustus 2007 (Dodentocht - Bornem) fotografeer ik met de Sony DSC-H9. Deze camera is onze metgezel op al onze wandeltochten. Ik heb hem gekocht in Luxemburg voor een redelijke prijs (lager als in Nederland). De foto's worden automatisch genummerd, niet op datum. Het afgelopen weekend is de nummering voor de 2e keer rond geweest, wat betekent dat ik er 20.000 foto's mee heb gemaakt. De camera heeft alle weersomstandigheden al mee gemaakt, want het moet wel heel erg slecht zijn, als ik geen foto maak. Verder is hij samen met mij al een paar keer over de grond gegaan. Tot op heden bevalt de camera nog prima en hoop ik dat hij zeker nog een tijd meegaat.

1 opmerking:

  1. Hey Rob, gefeliciteerd met het maken van 20.000 foto's!! We hopen dat je met dit toestel er minstens nog 20.000 mee gaat maken!
    Veel plezier volgende week bij de Rhoonse Grienden wandeltocht, zeker weten een aanrader.
    Doen jullie Gijs de groeten?

    Oant sjen Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen